image

REPUTACIJA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE

Organizatorius: Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga, Lietuvos marketingo asociacija

Data

2017 m. gegužės 31 d., 16:00 val.

Vieta

Mykolo Romerio universiteto salė, Ateities g.20, Vilnius

Nemokamai / 25€

Kaina LRVS nariams / ne nariams

Ką daryti, kai išlaidos Facebook reklamai didėja, o vartotojai sunkiai spaudžia „like“? Ir kaip aplenkti tuos prekės ženklus, kurie, tarsi nieko nedarydami, surenka dešimtis ar net šimtus komentarų ir pasidalijimų? Vienoje erdvėje susijungs marketingo ir komunikacijos profesionalai. Tam, kad atsakytų į svarbiausią, šiuolaikinei organizacijai kylantį klausimą – kaip valdyti reputaciją socialiniuose tinkluose.

Patirtimi dalinsis:

 

Mediaskopas”

Jūratė Stankuvienė, Direktorė

Akvilė Katilienė, analizės skyriaus vadovė

Ką gali dirbtinis intelektas padaryti su turinio analize? 

Ar realu suvaldyti augantį informacijos srautą tik su žmogiškais resursais arba kodėl dirbtinis intelektas neišvengiamai ateina žmogui į pagalbą? Kada kompiuteriai analizuos žiniasklaidos turinį savarankiškai? Kokio tikslumo išties reikia išvadoms daryti?

 

„BIOK laboratorijos“ generalinė direktorė Romualda Stragienė

„Verslo reputacijos kūrimas socialiniuose tinkluose“

 

„INK Agency“ vyr. partneris Kęstutis Gečas

Katukai prekės ženklui atneš “likes”, bet su jais toli nenueisi

Didžioji šiandieninės rinkos dalis socialinius tinklus išnaudoja minimaliai, dažniausiai – tik reklamai ir trumpalaikiams pardavimams skatinti. Tačiau socialinės žiniasklaidos potencialas yra didžiulis – tereikia jį išnaudoti

 

DNB banko Komunikacijos vadovas Valdas Lopeta

„Bankininkas, kuris susikūrė „Facebook“ paskyrą“

Darbuotojai, kaip įmonės ambasadoriai socialiniuose tinkluose: ką daryti, kad geri norai nevirstų lažu?

   Peržiūrėti visus renginius