Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą ir tampa Lietuvos komunikacijos asociacija. Daugiau informacijos čia.
image

Tad kaip komunikuosime 2018?

2018 m. vasario 2 d.

Metus Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos nariai pradėjo su labai paprasta, bet be galo svarbia tema: kokios komunikacijos naujovės laukia šiais metais? Šio klausimo aktualumą rodo ir dalyvių skaičius bei aktyvumas – registravosi ir atvyko apie 70 komunikacijos srities specialistų, pranešėjai sulaukė be galo įdomių ir provokuojančių klausimų, girdėjosi aršios diskusijos prie kavos ir užkandžių stalo.

Papasakoti savo įžvalgų buvo pakviesti 4 profesionalai. Tai – Kęstutis Vanagas, Swedbank Komunikacijos departamento direktorius, Andrius Baranauskas, Tele 2 Korporatyvinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, Valdas Lopeta, LIDL Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas, na o valstybinio sektoriaus darbo specifika pasidalino Giedrius Simonavičius, Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius.

Daugelis pranešėjų ir renginio dalyvių sutiko – šiais metais komunikacijos socialiniuose tinkluose reikšmė nemažės. Turėsime dar aktyviau dirbti su įmonių paskyromis, stebėti sekėjus ir klientus. Čia, anot Valdo Lopetos, didžiausias iššūkis – gebėti užtikrinti greitą reagavimą 24 valandas per parą ir 7 dienas per savaitę. Na, o Andrius Baranauskas siūlo žiūrėti dar plačiau, pamiršti šiuos metus ir pagalvoti kaip komunikacijos platformos keisis po 10 metų: kaip tada kalbėsime? Svarbiausia, kad tebekalbėsime ir turinys išliks be galo svarbus, nors formos, tikėtina, bus pakitusios.

Verso įmonių atstovai sutiko, kad kuo toliau, tuo giliau į mūsų veiklą skverbiasi tarptautiškumo aspektas. Jau dabar sunku rasti organizaciją, kuri veiktų tik vietiniame lygmenyje, o ateityje ši tendencija tik stiprės. Jau šiandien turime užduotį – išmokti susikalbėti tarpkultūrinėje terpėje ir išvengti su šalių kultūriniais skirtumais susijusių klaidų. Dar viena labai svarbi renginyje nuskambėjusi žinutė – įmonių socialinės atsakomybės svarba. Reikia pasiruošti tam, kad visai netrukus gali atsitikti taip, kad klientai rinksis įmonę ne tik dėl puikių, kokybiškų produktų ar paslaugų, bet būtent dėl verslo požiūrio į atsakingą veiklą.

Šios ir daugybė kitų minčių sklandė sausio 25 dienos RsV klube. Tačiau didžiausia renginio nauda – gyvas, draugiškas susirinkusių komunikacijos specialistų bendravimas. Tokia šio darbo specifika – turime nuolatos kalbėtis, keistis idėjomis bei naujovėmis, ieškoti sprendimų. Džiugu, kad LRVS narių skaičius įžengus į 2018-uosius tik didėja: daugiau bus inovatyvių minčių bei vertingų patirčių, kuriomis, žinoma ir toliau dalinsimės RsV klubuose!

   Peržiūrėti visas aktualijas