Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą ir tampa Lietuvos komunikacijos asociacija. Daugiau informacijos čia.
image

Ateities komunikacija. Ko reikia šiandien, kad laimėtum rytoj?

2018 m. vasario 12 d.

Ateities komunikacija. Ko reikia šiandien, kad laimėtum rytoj?

Vasario 8 dieną susirinkome pamatyti ir išgirsti istorijų apie geruosius komunikacijos pavyzdžius iš viso pasaulio. Turėjome dvi aiškias informacijos dalijimosi kryptis, tai – įžvalgos apie Londone vykusią 5 dienų konferenciją „Future Communicators Accelerator“ ir įspūdžiai iš Berlyne organizuoto didžiausio Europoje skaitmenininės komunikacijos apdovanojimų konkurso. Džiugu, kad viską sužinojome „iš pirmų lūpų“ – minėtoje konferencijoje dalyvavusių LRVS narės Jorūnės Juodžbalytės ir LRVS Tarybos pirmininkės Linos Jakučionienės, kuri, kartu su LRVS nare Laura Bielske taip pat buvo Vertinimo komisijos narės skaitmeninės komunikacijos projektų konkurse.

Kas naujo spalvingame komunikacijos pasaulyje?

Ko gero visų renginio dalyvių išgirsta Linos žinutė: „nieko naujo“. Ir vis dėlto, gera žinoti, kad tai, kuo gyvename Lietuvoje, visiškai nesiskiria nuo kitų šalių komunikacijos problemų. Visos organizacijos atsigręžia į darbuotojus: šiuolaikinės bendravimo galimybės tampa iššūkiu taip pat ir viešai komunikacijai. Daugelis susiduria su ryšių su visuomene kampanijų rezultatų matavimo iššūkiais: deja, „like“ mygtuko paspaudimų skaičius vargu, ar atneša verslui pelną. Visi susiduria su skaitmenizacijos bei technologijų galimybėmis ir nejučia kyla klausimas – o galbūt ir komunikacijos specialistų darbas kada nors galės būti automatizuotas?

Taigi, kas toliau? Visi ryšių su visuomene profesionalai sutaria: socialinė media įvairės ir tobulės, ir mes esame tie, kurie turės šiuos pokyčius akimirksniu perprasti bei jais pasinaudoti. Turinys liks svarbus mūsų veikloje, tik reikia įprasti kalbėti nebe tekstais, bet vaizdais, o tam teks prisijaukinti naujus įrankius ir technologijas. Čia svarbu kartu su ryšių su visuomene kampanijomis žengti į virtualią realybę – joje slypi dar neišnaudotos galimybės. Apibendrinant galima sakyti, kad komunikacijos veikla turi eiti koja kojon su naujausiomis technologijomis, sekti pasaulines tendencijas, visuomenės elgesio pokyčius ir visa tai sugebėti pritaikyti atstovaujamos organizacijos poreikiams. Iššūkiai ambicingi, ar ne?

Geriausi skaitmeninės komunikacijos projektai. Kas juos vienija?

Visų pirma pasidžiaukime – didžiausio skaitmeninės komunikacijos projektų konkurso Vertinimo komisijoje net du nariai iš Lietuvos ir abu iš LRVS! Tai LRVS Tarybos pirmininkė Lina Jakučionienė ir narė Laura Bielskė.

Panašu, kad komunikacijos kampanijos pamažu persikelia į skaitmeninę erdvę – konkurse dalyvavo net 800 projektų iš viso pasaulio. Kas labiausiai sužavėjo Vertinimo komisiją? Be abejo, laurus skynė patys kūrybiškiausi, netradicinius problemų sprendimo būdus pasiūlę, ir tie, kurie atsigręžė į žmogų, jo poreikius ir apskritai – naudą visuomenei. Tokių projektų triumfas patvirtina ir konferencijoje išgirstą žinutę – komunikacijos profesionalai yra tie, kurie kuria naujoves ir neša naudą savo atstovaujamai organizacijai ar idėjai!

   Peržiūrėti visas aktualijas